Jau dabar gali išbandyti visai NEMOKAMAI. Spausk nuorodą ir registruokis į nemokamą apsilankymą!

LATINA FUSION*** (aukšto intensyvumo)
Tai kardio ir jėgos treniruotė, skirta sustiprinti visus kūno raumenis ir atsikratyti neigiamomis emocijomis. Treniruotė vyksta skambant energingierms lotynų amerikos muzikos ritmams. Treniruotės metu gerinamas bendras fizinis pasirengimas, ugdoma ištvermė, lavinama koordinacija, intensyviai deginamos kalorijos ir poodinis riebalų sluoksnis. Pratimai atliekami pasitelkiant įvairių svorių kamuolius, svarelius, šokinėjimo virvutes ir kitą sporto inventorių. Šios treniruotės puikus pasirinkimas tiems, kurie nori sutvirtinti viso kūno raumenis, atsikratyti papildomų kilogramų, įgyti daugiau pasitikėjimo savo jėgomis bei smagiai praleisti laiką.


CIRCLE TRAINING** (vidutinio intensyvumo)

Tai efektyvi treniruotė, skirta kūno svorio mažinimui, naudojant naujausias funkcinio treniravimo metodikas, kurios metu atliekami pratimai visam kūnui, įvairioms raumenų  grupėms. Treniruotė vyksta ratu, specialiose “stotelėse”. Kiekvienas "stotelėje" daromas pratimas skirtingas, atliekamas po 1-2 minutes, tarp pratimų daroma keliasdešimties sekundžių pertrauka. Dažniausiai atliekami trys pratimų "Ratai".


COMBAT** (vidutinio/aukšto intensyvumo)

Treniruotė, kurios metu dirba visi kūno raumenys, atliekami įvairių kovos menų judesiai ir efektyviai deginamos kalorijos. Combat gerina judesių koordinaciją, stiprina širdies ir kraujagyslių sistemą, didina ištvermę ir lankstumą bei efektyviai degina kalorijas. Vienos treniruotės metu galima sudeginti net iki 800 kalorijų! Be to, treniruotės stiprina visas raumenų grupes ir giliuosius raumenis, atsakingus už taisyklingą laikyseną. Combat suteikia daug jėgų ir energijos, o svarbiausia, kad šiai treniruotei nereikia jokios patirties.


TABATA*** – fizinį pasirengimą lavinanti funkcinė, intervalinė kardio treniruotė, kurios metu užkeliamas ir
palaikomas širdies ritmas. Intervalais aliekami pratimai, stengiantis atlikti kuo teisingiau ir kuo daugiau
pakartojimų vieno intervalo metu. Dirbama tik savo kūno svoriu.Tai aukšto intensyvumo treniruotė kurios
metu sudeginama apie 500-700 kalorijų. Treniruotės trukmė 30min.


PILATES* – Treniruotė stiprinanti giluminius ir paviršinius kūno raumenis, lavinanti lankstumą ir
koordinaciją. Tai žemo intensyvumo treniruotė tinkanti bet kokio amžiaus žmonėms, kurios metu
sudeginama 200-300 kalorijų. Trukmė 45 min.


BOOTY PUMP** – Treniruotė skirta apatinei kūno daliai, kurios metu stiprinamos atskiros kojų ir sėdmenų raumenų grupės ir maksimaliai bei techniškai išdirbamas kiekvienas raumuo. Dirbama savo kūno svoriu, gumomis, STEP platformomis bei papildomais svoriais. Tai aukštesnio inetansyvumo treniruotė, kurios metu sudeginama apie 400-800 kalorijų, tinkama tiek moterims, tiek vyrams. Treniruotės trukmė 50 min.


TRX FUN** – tai funkcinė treniruotė su jėgos diržais, kurios metu atliekami įvairūs pratimai, pasitelkiant tik
savo kūno svorį. Treniruotės metu kūno masė palaikoma rankomis arba kojomis, kūnui suteikiamos
skirtingos pozicijos įvairiais kampais. Tokiu būdu atliekant pratimus įdarbinami viso kūno raumenys,
nuolatos dirba nugaros bei pilvo preso raumenys, efektyviai dirba vidiniai, gilieji raumenys. Tai aukšto
intensyvumo treniruotė kurios metu sudeginama 400 – 600 kcal. Trukmė 50 min.